Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Pokaż wszystkie komentarzeMam taki sam problem, gdyż po zakupie GSX-R 600 K-7 ze Stanów udałem się do salonu SUZUKI, no cóż powiem to cymbały gdyż traktują takich ludzi jak idiotów. Na jakiekolwiek pytanie nie otrzymałem odpowidzi, no chyba gdy bym wyciągn ął 200zł. Jednak porozmawiałem z młodzieńcami ze servisu, poważni ludzie, w servisie robią chyba za 800 zł. taka zapłata za fachowość: - luz łańcucha w GSX-R 600 K-7 to 2 cm mierzony na środku łańcucha; - ciśnienie w ogumieniu przy pełnym obciążeniu z przodu i z tyłu 2,5 bara / jest nalepka na ramie /. Mogę podać info. na temat stosowanych olejów, sposobu ładowania akumulatora, konserwacji łańcucha. Tyle wiem w przypadku posiadania przez Pana informacji proszę o kontakt: krzysztof529@wp.pl
OdpowiedzA czy masz jakieś info na temat mapy zapłonu gsxr 600 k6 ze stanów. Bo ja mam problemy z moca a ogólnie to w niskim zakresie obrotów. Dowiedziałem się w serwisie że w stanach jest ograniczenie ze względu na emisję spalin i mapa zapłonu jest przystosowana do paliwa 90 oktanów. Jezdziłem przez dwa sezony gsxr 600 k4 zajefajny motorek jak to latało na gumie i to na 2 biegu to masakra a sezon 2008 przejeżdziłem na k6 i jestem średnio zadowolony. Wykapowałem sprawę dopiero po jeżdzie na k6 kolegi i różnica ogromna. Teraz jestem umówiony do serwisu na zwiększenie dawki wtrysku o 10% i mówią zę to pomoże !
Odpowiedz